CAZARI TURISTICE

OBIECTIVE TURISTICE

INFO UTILE

Transport



Romania isi promoveaza turismul in Israel,insa din Madrid


România se promovează în Israel din Madrid,Spania. După ce acum doi ani Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a închis biroul de promovare turistică din Israel, anul trecut ministerul a redeschis această reprezentanţă. România a deschis în străinătate mai multe reprezentanţe menite să promoveze ţara din punct de vedere turistic şi să aducă mai mulţi turişti străini. Romania are în prezent deschise reprezentanţe turistice de promovare în Austria, Franţa, Germania, Italia, Marea Britanie, Polonia, Rusia, Spania şi Statele Unite. Însa in Spania avem două birouri unul din acestea vrea să promoveze România  si in Israel.
“În acest moment , este un post închis, cel din China, şi la Madrid sunt doi oameni, cel pt Madrid si cel care era in mod normal pt Israel. Şi din Madrid se coordonează biroul de Israel.”, a spus Cristian Bărhălescu, secretar de stat în Ministerul Turismului.
Ar fi fost poate mai simplu dacă acel birou ar fi funcţionat undeva în Orientul mijlociu. Reprezentantul Ministerului Turismului precizează însă că decizia a aparţinut fostei conduceri a ministerului.


"A fost o strategie pe care a gândit-o ministerul înainte să preiau eu acest minister, nu pot să comentez”, a spus Bărhălescu.
Fiecare reprezentanţă are câte un angajat, iar cheltuielile cu fiecare reprezentanţă din străinătate costă în medie 7.000 de euro pe lună. Astfel că toate aceste birouri turistice ne costă anual aproape un milion de euro. Aici sunt incluse plata chiriilor, salariul angajaţilor şi utilităţile aferente. Reprezentanţii Ministerului Turismului spun însă că aceste oficii sunt eficiente.
"Acolo răspund solicitărilor pe care le primesc la birou atât pe email cât şi pe fax , le intră chiar în birou clienţi şi nu numai clienţi, ci agenţii de turism, touroperatoare", spune Bărhălescu.
Oficialii de la Turism spun că acum se gândesc să reaşeze puţin strategic aceste reprezentanţe, în funcţie de solicitări. Astfel că nu s-a luat o decizie în privinţa închiderii sau deschiderii unor noi birouri de promovare turistică a României în străinătate. Potrivit acestora, industria şi patronatele din turism este cea care solicită constant deschiderea unor noi astfel de birouri.

 

Sursa:Internet