Promovarea turistica a Romaniei in strainatate
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a lansat campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe trei canale de televiziune cu acoperire internationala: CNN, Euronews si Eurosport. Campania urmareste promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, al cresterii gradului de cunoastere a tarii noastre pe plan international si al cresterii numarului de turisti. Actiunile de publicitate vor consta in difuzarea de spoturi publicitare de 30 si 20 de secunde. Campania de promovare se va desfasura pe o perioada de 12 luni, iar valoarea totala a campaniei este de 4,96 mil euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile. Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de audienta (spectatori unici pe saptamana) in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc (in interes de afaceri si de placere, de cel putin 6 ori pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010, se precizeaza in comunicatul ministerului. Compania castigatoare a licitatiei prin care s-au achizitionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication.
Dolcan Maria Andreea |