100.000 de euro pentru promovarea turistica a Bucurestiului
La inceputul lunii Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a semnat un contract pentru realizarea planului de marketing (strategic si operational) pentru municipiul Bucuresti in domeniul turismului pentru perioada 2011-2015. Contractul a fost semnat cu consortiul Detente Consultants SAS/Detente Consultants si ajunge la o valoare de circa 100.000 de euro. Contractul incheiat se va derula pe o perioada de 9 saptamani, la finalul carora compania selectata va oferi MDRT un Studiu de marketing – plan de marketing pentru Bucuresti, format din doua produse: planul strategic – defineste strategiile generale de marketing, strategia de pozitionare, portofoliul de produse, publicul tinta, pietele geografice, distributia si modul de comunicare; planuri operationale - pentru produsele turistice cele mai importante oferite de municipiul Bucuresti ca destinatie turistica, precum si un plan operational integrat. "MDRT va pune la dispozitia consortiului Masterplanul national pemtru turism 2007-2026, rezultatele cercetarilor si rapoartelor efectuate pentru realizarea brandului national de turism si alte informatii necesare fundamentarii planului de marketing. El va lua in considerare liniile strategice mentionate in masterplanul de turism si va stabili obiectivele, strategiile si tacticile de marketing de urmat in diferite piete-sursa, in vederea cresterii in mod substantial a numarului de sosiri de turisti in Capitala", potrivit reprezentantilor Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT). Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national.
Dolcan Maria Andreea |