CAZARI TURISTICE

OBIECTIVE TURISTICE

INFO UTILE

Transport



Cum promoveaza Udrea Bucurestiul: O destinatie pentru tineri, cu viata de noapte trepidanta


Planul de marketing al Bucurestiului recomanda pozitionarea orasului ca destinatie pentru tineri, cunoscuta pentru viata de noapte si centrul istoric, a spus Elena Udrea (foto), ministrul Turismului.

Aceasta a adaugat ca Bucurestiul este cunoscut acum ca fiind capitala cu cel mai bun divertisment din sud-estul Europei. De asemenea, turistiilor le-ar putea fi prezentat si un circuit al forturilor vechi din jurul Capitalei, si, potrivit ministrului, exista aproape 30 de astfel de obiective.

Potrivit Elenei Udrea, turistii strani care vin in Bucuresti pot vizita centrul istoric, Muzeul Taranului Roman, Muzeul Satului, dar si zonele din jurul Capitalei. "Azi am aflat ca vom avea si un parc privat de distractii in Drumul Taberei", a spus ministrul. Ea a adaugat ca, in prezent, turistii straini care vin in Bucuresti sunt in general oameni de afaceri, care au o intalnire, se plimba putin prin centrul vechi si pleaca a doua zi.

MDRT va prezenta in septembrie Primariei Municipiului Bucuresti un plan de marketing al Capitalei, care va arata principalele directii de promovare. "Am cerut o crestere medie anuala a numarului de turisti cu 4,5%, o crestere medie a innoptarilor de peste 6,8% si o crestere a notorietatii Capitalei pe cel putin trei piete tinta cu cel putin 15%", a spus Udrea, citat de Mediafax.

Ea a adaugat ca din cercetarile pentru planul de marketing realizate de compania franceza Detente Consultants reiese ca Bucurestiul trebuie sa atraga si alte segmente de turisti, in afara celor de business, precum vizitatori interesati de turismul cultural, de cel de sanatate, de evenimente si de tip city-break.

Jamil Benabdallah, directorul pentru Europa de Est al Detente Consultants, a spus la randul sau ca in Bucuresti ar trebui dezvoltate evenimente culturale, atat pentru turisti, cat si pentru bucuresteni, si ca pot fi create itinerare tematice. "Trebuie sa fie creat un brand turistic pentru Bucuresti si trebuie implicata populatia in crearea acerstui brand"a mai spus Benabdallah. El a adaugat ca promovarea Capitalei trebuie facuta si pe internet si pe retele de social media.

 

Sursa: dailybusiness.ro