CAZARI TURISTICE

OBIECTIVE TURISTICE

INFO UTILE

Transport



Cum merge promovarea interactiva a fortificatiilor medievale din Brasov


Proiectul de promovare interactiva a 6 fortificatii medievale din Brasov a atras de la debutul campaniei, acum o luna, circa 38.000 de utilizatori, spun oficialii TomTouch, divizia interactiva a CS Vision, cei care au realizat campania.
Pentru promovarea outdoor a campaniei Brasov-Calatorie prin Istorie, s-au amplasat ecrane interactive in mai multe statii de metrou si autobuz din Capitala si Brasov.

Proiectul, initiat la 15 august, vizeaza promovarea in scop turistic a 6 fortificatii medievale din Brasov: cetatile medievale Fagaras, Rupea, Feldioara si bisericile fortificate Prejmer, Harman si Viscri. TomTouch a ales pentru derularea campaniei opt statii interactive, doua statii de autobuz din Bucuresti (zona Unirii), trei statii de metrou (Victoriei, Romana, Unirii) si trei statii de autobuz din Brasov.  

Cum functioneaza? Pe un ecran interactiv, ruleaza in partea de jos un slideshow cu scurte prezentari ale obiectivelor turistice, iar in partea de sus un material video cu cetatile. Utilizatorii intra apoi intr-o biblioteca virtuala, fiecare cetate avand propria carte care se deschide, ce poate fi rasfoita, continand povesti ale cetatilor, fotografii si materiale video. Tot in biblioteca exista si posibilitatea de a rezolva puzzle-uri cu cetatile si un buton sub forma de calimara unde utilizatorii pot lasa feedback. Terminalele sunt dualtouch, in plus fata de simplul touchscreen, acum sunt posibile si manevrarea fotografiilor – marirea, micsorarea sau rotirea lor, fiind posibila citirea simultana a 2 atingeri pe ecran.  

Aceasta prezentare atrage deja peste 1.300 de utilizatori pe zi, conform rapoartelor de utilizare, dintre care peste 800 rasfoiesc cartile, fara a se opri doar la primele pagini. In plus, un utilizator deschide in medie doua astfel de car?i, iar peste 350 dau feedback pe zi. In aceste conditii, se estimeaza ca pana la finalul campaniei, pe 14 octombrie, aplicatia va fi accesata de peste 75.000 utilizatori.  

Campania „Brasov- Calatorie prin istorie” va continua si anul viitor, tot intr-un interval de doua luni.  

TomTouch este divizia interactiva a companiei CS Vision, infiintata in octombrie 2002 de catre Razvan Bagiu. Compania detine doua  linii de afaceri, implementarea de solutii software, respectiv productia de terminale si aplicatii interactive. In acest moment compania are 30 de angajati ce isi desfasoara activitarea in Bucuresti si Brasov, unde CS Vision detine si o hala proprie de productie a sistemelor multitouch.

 

Sursa: dailybusiness.ro